Maybelline Volum Express Colossol Go Extreme Maskara

Merhabalar arkadaşlar,
Bugün sizlere Maybelline Volum Express Colossol Go Extreme maskaradan bahsedeceğim. Maybelline maskaralarını hayatının bir döneminde kullanmayan yoktur sanırım. Fiyat x performans açısından benim favori markamdır kendisi. Bir diğer maybelline maskara yazıma şuradan ulaşabilirsiniz tıktık. Şimdi bakalım Colossol Go Extreme maskaradan memnun kalmışmıyım?


İlk açtığınız zaman maskara çok sıvı ve ben fazla sıvı maskaraların kontrolünü sağlayamıyorum. Kirpiklerim uzun ve sürekli kaşıma değiyor. O yüzden tam yorumumu yapmak için biraz macunlaşmasını bekledim açıkcası.
Rimelin kokusundan bir çok kullanıcı rahatsız olmuş. Bende ilginçtir koku hassasiyeti olmamasına rağmen çok fazla plastik koktuğunu farkettim bu ürünün ve rimeli uygularken göz kapağımı tahriş edecek kadar sert geldi fırçası.
Maskara, eğer ekstra uzun saatler dışarıda kalmayacaksanız akma veya dökülme yapmıyor. 
Bendeki sonuçları kiprikleri uzatması ve hacim vermesi oldu. 


Gördüğünüz üzere kıl ve hafif tombik bir fırçaya sahip. Kıl fırçaları uzun kipriklilerin kullanılması öneriliyor. Tutuş açısından gerçekten bana çok uygun bir fırçaya sahip fakat dediğim gibi sürekli gözümün üzerine bulaşma yapıyor, ee bu da hızlı hazırlanıp çıkmam gereken zamanlarda çok sinir bozucu bir hal alıyor.


Ben ürünü beğensemde fırçadan bir türlü memnun kalamadım, fazla büyük geldi ve orta kısmını fazla tombik buldum. Güzel tarıyor ve kirpikleri tek tek ayırıyor fakat bu benim için yeterli değil. Bir daha sanırım kendisini satın almayacağım. Düz ama kıl fırçalar bana daha uygun olacak sanırım.

Bu arada unutmadan alt kirpiklerinize sakın uygulamayı denemeyin. Ben uzun denemeler sonucu fotoğraftaki hale getirdim çünkü örümcek gibi oldu kirpiklerim. Dediğim gibi fırçasını bir türlü sevemedim.


Maybelline Volum Express Colossol Go Extreme Maskara fiyatı; 19,90 TL
Maybelline ürünlerine Gratis'lerden ulaşabilirsiniz.

Sizlerin bana önerebileceğiniz ve memnun kaldığınız kıl fırçalar var mı? Mutlaka denemelisin dediğiniz rimeller hangileri? Bana yorum olarak bırakmayı unutmayın lütfen!

Sevgiler

Share:

32 yorum

  1. Woow, you have gooorgeous eyes and this mascara looks really good one you!

    Your blog is pretty cool! Would be so happy if you could follow each other :)
    xoxo, Colli
    tobeyoutiful

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you very much for your nice thoughts. I follow immediately honey!
      Have a nice day:)

      Sil
  2. Tatlım keşif etkinliğinden geliyorum.blogunu takibe aldım benimkinede beklerim:)
    http://merininblogu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Loreal False Lash Superstar mutlaka dene tek geçerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka bakacağım not ediyorum :) teşekkür ederim!

      Sil
  4. ben bi aralar maybelline volume express kullanıyordum memnundum ama ben kirpiklerim uzasın istemiyorum dümdüz kirpiklerim var ne yapsam kıvrılmıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de kirpiklerim aşağıya bakıyor. Size golden Rose cat Walk maskarayı öneriyorum mutlaka denemelisiniz. Kirpik kıvırıcı kullanmadan olduğu gibi ayağa dikiyor kirpikleri :)
      Sevgiler

      Sil
  5. Ben slikon fırçalı rimelleri çok seviyorum ve gosh bombastic favorim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu da not alıyorum:) çok teşekkür ediyorum!
      Sevgiler

      Sil
  6. Bir türlü istediğim concealer ve rimeli bulamadım bu konuda cok sıkıntılıyım. Bulursan yazısını hemen bekliyorumm :)

    YanıtlaSil
  7. Amazing post.
    I following your blog now,please follow me back
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you:) I will follow back!
      Have a nice day..

      Sil
  8. Aslında size çok yakışmış ama kullanım zorsa ve kirpikleri zorluyorsa, kalıcı olarak kirpik kaybına sebep olabilir. Maybelline maskaralar performans olarak iyidir ama kirpik kaybina neden olabiliyorlar. Faydalı bir yazı olmuş, teşekkürler. :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bu arada, clinique high impact, pastel big n black lancome hypnotic gibi kıl fırçalara bakabilirseniz sevebileceğinizi düşünüyorum. Maskara tercihlerimiz çok benzer :)

      Sil
    2. Kesinlikle kirpiklerimde zamanla dökülme yapıyor böyle maskara fırçaları ve bana kullanımı hiç pratik gelmedi:) güzel tavsiyeleriniz için çok teşekkür ediyorum lancome maskaranın methini çok duydum :) bunları da not aldım!
      Sevgiler

      Sil
  9. wow your lashes looks amazing! follow on GFC?+
    http://www.therunwhy.com/

    YanıtlaSil
  10. Wow, your eyes look amazing! I feel like I need to by this Maskara.
    Thanks for that great post.
    Maybe you could visit my blog :)
    www.selinalie.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you:) I will visit your blog!
      Have a nice day...

      Sil
  11. Thank you for your comment on my blog!

    Yes, i follow you on GFC #94!

    Have a nice day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. maşallah gözler gözler diyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) güzel bakan gözleriniz için..
      Sevgiler

      Sil
  13. Kirpikler harika. Çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için:)

      Sil
  14. Your lashes looks fantastic ;)
    I following your blog now,please follow me back ;)

    mypinkdreams3.blogspot.com/

    YanıtlaSil