Giovanni - Powder Power Kuru Şampuan


Merhabalar arkadaşlar, bugün sizlere Giovanni markasına ait Powder Power kuru şampuandan bahsecedeğim. Yine başka bir kuru şampuan almak için gitmiştim fakat başka arayışlara girince sonuç yine hüsran oldu. Ya sen alsana alacağını neden macera arıyorsun, yok mutlaka o para çöpe atılacak.


Neyse gelelim Giovanni- Power Powder kuru şampuana. Neden bu markaya elim gitti? Giovanni markasının şampuanlarını saçlarımın çok yıprandığı dönemde kullanmış,çok memnun kalmıştım. Her ürünü ihtiyacımı karşılamıştı.

Bu ürünün vaadleri ise; 2 in 1 özelliğiyle saçları fazla yağdan arındırarak,sağlıklı bir parlaklık vermek. 


Ürünü büyük merakla ve memnun kalacağımdan emin olarak hemen açıp kullandım. Fakat açar açmaz kapağın azizliğine uğradım. Elime,üzerime bolca kuru şampuan döküldü. Ürünün kapağı gerçekten çok kullanışsız. Sprey formda olsa belki sevebilirdim.


Velhasıl saçlarıma sürdüm,kapağın kontrolünü zor da olsa sağlayarak. Döker dökmez beyaz bir toz bulutunun içinde kaldım. Neyse dedim belki iyice uygulayınca memnun kalırım. Ellerimle iyice yedirdim. Hacim verdi fakat asıl yapması gerekeni yapmadı, saçımda ki yağ olduğu gibi kaldı. Batiste kullananlar bilir yağın saçtan gitmesi bir yana, yeni yıkanmış gibi pırıl pırıl bir sonuç elde ediyorsunuz.


Saçıma verdiği hacimde zaten uzun süreli olmadı. Bu kuru şampuanı alacağınıza evdeki bebek pudrasını kullanın,boşuna masraf yapmayın derim ben. En önemli handikabı ise saç da pudra, bembeyaz kalıyor. Tarakla tarayınca hafif gidiyor fakat bu seferde hafif kuru olan saç uçlarımı iyice kurutuyor.


Gördüğünüz gibi hala olduğu gibi neredeyse tamamı şişede duruyor. Benim hiç memnun kalmadığım bir ürün oldu. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.

Giovanni Power Powder kuru şampuan indirimsiz fiyatı; 19,90
İndirimli fiyatı; 10 TL 
Giovanni ürünlerine Gratis mağazalarından ulaşabilirsiniz.

Aranızda bu ürünü kullanıp memnun kalanınız var mı? Lütfen bana yorum olarak bırakmayı unutmayın.

Sevgiler 

Share:

4 yorum

  1. Hiç kuru şampuan kullanmadım, boyadığım için saçlarım zaten kuru. Bu ürünle daha da kururdu zannedersem. Çok faydalı bir yazı olmuş. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Faydalı olabildiysem ne mutlu bana:) aslında kuru şampuan mucizevi birşey fakat yanlış ürünler tercih edince sonu kötü bitiyor.
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. Bu ürünü ilk kez görüyorum. Ben de severek Batiste kullananlardanım. http://renklidosyam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil