Aliexpress Gözlük Alışverişim ve Detayları

Merhabalar, bugün sizlere artık sizinde sık sık her yerde alışveriş yazılarını gördüğünüz,belki de alışveriş yaptığınız,mutlaka gözle de olsa aşina olduğunuz aliexpress'den,alışverişimden ve detaylarından bahsedeceğim. Yine aliexpress'den yapmış olduğum fırça alışveriş yazımı okumak isteyenler için tıktık. 

Gözlük alışverişim yazımda ise ürünlerden memnun kaldım mı? Kaç günde geldi? Hangi satıcıdan aldım? Herhangi bir problem yaşadım mı ve fiyatları nedir? hepsinden bir bir bahseceğim.


Öncelikle alışverişim üç gözlükten oluşuyor. Biri aynalı 'cat eye' denilen modellerden,diğeri klasik john lennon veya zerrin özer tarzı, bir diğeri ise damla modellerden. Aliexpress'den alınan gözlükler tabii ki de optikçilerden alınan gözlüklerle aynı cam kalitesinde değil fakat insan merak ediyor işte..

Gözlüklerin aynı günde gelmesi için üçünü de aynı satıcıdan satın aldım ve gözlüklerin bana ulaşması yaklaşık olarak 20 gün sürdü. 26.03.2016 tarihinde sipariş verdiğim gözlükler 14.04.2016 tarihinde elime geçti. Bu da gayet hızlı bir sevkiyat olduğunu gösteriyor. Aliexpress'den daha önce alışveriş yapmış olanlar bilir kargoların 15 günde geldiği de oluyor 2 ayda geldiği de, o yüzden 20 günlük süreyi öpüp başıma koyuyorum izninizle.

 Aliexpress gözlük alışverişim

Kargo ücreti ödemedim ve ptt kargo tarafından evime testlim edildi paket. Gözüklerin üçü de ayrı ayrı paketlenmişti ve zarar görmeden elime ulaştı böylelikle. Sanırım 3 kat sarılmıştı. Kırılır mı,çizilir mi diye endişeniz olmasın. 


Gözlüklerin kalitesi nasıl derseniz, camları güneşte ışın geçirmiyor. Rahatça her yere bakabiliyorsunuz. Cam kalitesini bu kadar iyi beklemiyordum açıkcası. Ayrıca gözlükler olması gerektiği kadar ağır ve gözlüklerin sapları gayet kaliteli. Nasıl takarsam öyle kalıyor. Kalitesiz gözlük sapları gevşeyip gevşeyip kulaktan düşüyor bildiğiniz gibi ama bunlarda hiç öyle bir sorunla karşılaşmadım. Başımı kavrıyor gözlük ve düşmeyeceğinden emin olabiliyorum.

Gözlüklerin buruna gelen iç şeffaf kısımları bende acıtma veya iz yapmadı. Ayrıca genelde ucuz gözlüklerde, gözlüklerin iç kısımları sallanır. Fakat bu konuda da içiniz rahat olsun,gayet kaliteliler.

Satıcı ürünleri, üzerinde logosu olan gözlük kılıfı ve beziyle göndermiş. Tabi gözlük kutusu kadar korunaklı değiller ama bu detayda hoşuma gitti açıkcası.

Gözlüklerde tek yaşadığım problem, mavi camlı gözlüğün tahmin ettiğimden daha büyük gelmesi. Ben daha ufak camlı bekliyordum fotoğrafa kıyasla. Gözlüklerden o kadar memnun kaldım ki, o ayrıntıyı göz ardı ettim gitti.


Şimdi gelelim hangi satıcıdan aldım ve fiyatları neler?

Gözlüklerin üçünü de Merryshop'dan satın aldım, üzerine tıklayarak sayfaya direkt olarak gidebilirsiniz. Satıcı gayet güvenilir, zaten feedbacklerden de anlayabilirsiniz. Olumlu geri bildirim oranı oldukça yüksek.

Siyah gözlüğün fiyatı; $8.03 , Türk lirasıyla yaklaşık olarak 24 TL
Rose- Gold gözlüğün fiyatı; $7.76 , Türk lirasıyla yaklaşık olarak 21 TL
Mavi gözlüğün fiyatı; $6.83 , Türk lirasıyla yaklaşık olarak 18 TL


Yaptığım alışverişin tüm detayları bu şekildeydi. Ürünler gerçekten çok kaliteli ve çok hızlı geldiler.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Merak ettiğiniz soruları bana yorum olarak bırakabilir ve beni sağ tarafta bulunan diğer sosyal medya mecralarından takip edebilirsiniz.


Sevgiler

Share:

16 yorum

  1. ortadaki yuvarlak john lennon gözlükleri benim favorim ya. yüzüm küçük olduğundan başka model gitmiyo bana :d güle güle kullan canım =)

    YanıtlaSil
  2. Rose golda bayıldım ya ^^ güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler:) daha güzelleri senin olsun..

      Sil
  3. Daha dün bakmıştım aynı modellere ,alsam mı almasam mı ikileminde kalmıştım özellikle kargo ücreti olmaması oldukça avantaj her ne kadar elimize ulaşması oldukça uzun sürsede :)
    Güzel güzel günlerde takman dilekleriyle :)

    YanıtlaSil
  4. Tatlım çok güzel bir paylaşım olmuş. Aliexpress hakkında bir sorum olacak sana; aylar önce makyaj fırçası siparişi verdim. Ürün takibinden Türkiye'ye giriş yapıldığını da görebildim. Fakat daha sonra ürün elime ulaşmadığından satıcıya dispute açtım ve ödememi geri aldım, ürün de geri gitti.

    Şimdi ben bir sipariş versem adresi Türçke karakterle mi yazmalıyım yabancı karakterle mi? Ve Türkiye'de de kargo takibini yapmam için ayrıyetten bir kargo seçeneği var mı?

    Çok soru sordum, kusuruma bakmazsın umarım :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar, estagfurullah:) umarım yardımcı olabilirim.. Türkçe karakterlerle yazmalısın. Mesela ben Canakkale yerine Çanakkale yazıyorum. Ürünü kargolayan kişi Türkçe bilmediği için sen Nasıl adres yazarsan o da Oraya öyle giriyor. Ürünü sana ulaştıranda ptt olduğu için Türkçe yazman daha mantıklı oluyor. Kargo takipi yapman için ayriyetten bir seçenek var fakat ürünün ağırlığına göre kargo ücreti alınıyor. Eğer verdiğin sipariş yüksek meblalardaysa, örneğin $18. O zaman kargo takibini otomatik olarak sana veriyorlar ama alacağın ürünün fiyatı 1 ile 5 dolar ise kargo takipi vermiyorlar genelde canım :) umarım anlatabilmişimdir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örneğin bu aldığım gözlüklerin fiyatı 20 doların üzerindeydi toplamda. Siparişlerim kısmına girince, ürünün sipariş no'suna tıklıyorum daha sonra teslimat bilgisine giriyorum. Sayfanın altına doğru inince takip durumu çıkıyor karşıma. Çin'den nereden çıkıyor adım adım Türkiye'ye hangi adrslerden geliyor hepsini görebiliyorum. Aşama aşama ürünün nerede olduğunu görebiliyorum. Mesela en son ptt iş yerine geldi ve teslim edildi diyor. Hiç bir yere girmeme gerek kalmıyor yada takip numarasını yazmam, bilmem gerekmiyor. Belli meblalarda satıcı kendi işliyor sende uygulamaya girip dediğim yerden rahatça bakıyorsun:) biraz karışık ama umarım anlatabildim.

      Sevgiler

      Sil
  6. Hepside birbirinden şık, özellikle yuvarlak çerçeveli olan favorim oldu..Güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel gözlükler. Güle güle kullanın. Takip etkinliğinden geliyorum takip ettim blogunuzu. Bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  8. ben gözlükte hep şanssızımdır bu senede öyle:)) güzel seçimler güzel fiyata iyi günlerde kullanmanız dileğiyle

    YanıtlaSil
  9. Rose-gold dan bende siparş ettim acaba kaç güne gelir

    YanıtlaSil
  10. Rose-gold dan bende siparş ettim acaba kaç güne gelir

    YanıtlaSil
  11. Gözlükleri çok beğendim yüzdeki duruşlarını merak ettim doğrusu.Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil