Rimmel London - Sun Shimmer 3 in 1 Shimmering Bronzer 002 Bronze Goddess

Merhabalar, malesef ki bir kaç gündür yazı ekleyemiyorum bloga,malum sınav haftası. Bunun için kusura bakmayın lütfen. Şimdi gelelim asıl konumuza.. Bu sıralar bronz makyajlara kafayı takmış durumdayım. Mutlaka makyajlarımda ışıltılı bronzer kullanıyorum ve elim sürekli bu tarz ürünlere gidiyor. Bugün ise sizlere Rimmel London markasına ait,yaz için çıkarılmış yeni ürünü Sun Shimmer - 3 in 1 Sun Shimmering Bronzer'ından bahsedeceğim.


Rimmel London markası bildiğiniz gibi rujları,fondotenleri,kapatıcısı ve transparan pudralarıyla uygun fiyatlı ve hepimizin sevdiği bir marka. Bende içerisinde bulunan üç tonuda sevince açıkcası almadan duramadım.

Ürünün rengi 002 Bronze Goddess. İçerisinde bulunan üç rengi isterseniz aydınlatıcı,allık,bronzer şeklinde uygulayabilir. İsterseniz en açık rengini göz pınarlarına, hafif şeftali alt tonlu olan rengi göz kapağına, koyu rengi ise gözün katlanma yerine uygulayabilirsiniz.


Ürün içerisinde çok ufak altın ışıltılar bulunduruyor. Fakat gözünüz korkmasın. Sandığınız gibi bir altın ışıltı değil. Yanağa uyguladığınızda hiç birşey belli olmuyor ve ışığa döndüğünüzde hoş bir bronzluk elde ediyorsunuz.


Ayrıca ürün o kadar yumuşak ve hafif bir pigmentosyana sahip ki,kademeli olarak rengini arttırabilirisniz. Ben fazla fazla almama rağmen yüzümde olması gerektiği kadar ürün kaldığını tespit ettim.

Ürünün en koyu rengi olan kahve tonu,bana koyu gelsede,üçünü karıştırıp allık olarak kullanmayı ben daha çok sevdim. Yanaklarınıza hoş ama hafif bir bronzluk katıyor.

Ürünün gramajı ise 9.9 g.
Hafif bronz görüntüden hoşlanıyor,çok da güneşe çıkmıyorsanız,kolayca sürülen, kontrolünü hiç kaybetmeden rahatça uygulayabileceğiniz, çok amaçlı bir bronzer arayışındaysanız sizin için uygun fiyatlı bir alternatif olacaktır. Bakmanızı tavsiye ederim.


Rimmel London - Sun Shimmer 3 in 1 Shimmering Bronzer: 15 TL

Rimmel London ürünlerine Watsonslardan ulaşabilirsiniz.

Sizin severek kullandığınız ve favorim dediğiniz bronzerlar hangisi? Bana yorum olarak bırakmayı unutmayın lütfen,tavsiyeleriniz benim için çok önemli. Hepsini bir bir not alıyorum!

Sevgiler



Share:

9 yorum

  1. nice review
    What about following each other on gfc?
    Please let me know in my blog
    xoxo
    http://stargazershia.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Buna bayıldım yalnız,diğerini almayı düşünüyordum ama bunu alırım artık renkler tam benlik,oldukça işlevsel ve ayrıca koyu rengi harika, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de diğerinde gözüm kaldı fakat bu renkler yaza daha uygun.. Benim gibi kahve tonlarını seviyorsanız mutlaka tavsiye ederim:)

      sevgiler!

      Sil
  3. Çok güzelmiş ben de severim bronz tonlu ürünleri. Avon'un bronzlaştırıcı incilerini bir süre kullanmıştım çok memnundum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende zamanında çok kullandım avonu:)
      Lise yıllarımın vazgeçilmez kahramanı!

      Sil
  4. Nice reviw !
    Have a nice day!

    liikeeme.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much:)
      I hope you have been useful article!

      Sil
  5. Çok amaçlı olması açısından kullanışlı bir ürünmüş, fiyatı da gayet uygun. Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil