Favori 5 Parfümüm

Merhaba arkadaşlar, bugün sizlere farklı 5 favori parfümümden bahsedeceğim. Bu parfümler bittikçe aldığım sürekli kullandığım kokular. Umarım almak isteyenlere veya parfüm arayışında olanlara fikir olur. O zaman hemen başlayalım!

Yves Saint Laurent -Black Opium





"Bağımlılık yaratacak yeni dozunuz" mottosuyla piyasaya sürülen Black opium, Opium'ların en yenisi. 

Notaları;
Birinci nota;meyve ve baharat aromaları
Orta nota: yasemin ve kahve kokusu
Son nota: vanilya ve puçuli

Black opium için sizde kesin olarak şöyle kokar diyemem çünkü bazı insanlarda ağırlıklı olarak kahve bazı insanlarda da vanilya kokuyor. Tene göre değişiyor. Ben de daha çok vanilya kokusu ortaya çıkıyor. Bu kokuyu sıktığımda saatlerce burnuma buram buram vanilya geliyor. Kalıcılığı ise benim tenimde gayet başarılı. Hiç tazelemeden saatlerce kullanabiliyorum. 

Koku tasarımı gibi, derin ve çekici. Kokladıkça koklayası geliyor insanın. Parfüm arayışındaysanız mutlaka bakmanızı öneriyorum.

YSL Black Opium; 410 TL (Sephora fiyatı) 389,50 TL ( Sevil.com.tr fiyatı)
Sephoralardan yada online olarak Sevil.com.tr'den satın alabilirsiniz. 

Estee Lauder - Modern Muse 




Marka Modern Muse parfümü için; Modern Muse Le Rouge her kadında farklı anlamlar kazanan eşsiz bir parfümdür. Bir kadında Bulgar Gülü,Hibrid Gül Özü, Ahududu ve safranın sofistike  duruşu hissedilirken ; bir başka kadında Paçuli, Güve Otu, Manolya, Madagaskar Vaniyası ve Misk Amber’in karşı konulmaz ve kışkırtıcı karışımı hissedilir.

İlk sıktığımda hoşuma gitmese de gün içerisinde tekrar koklayınca ilgimi çekmeyi başarmış ve satın almıştım. Aslında çok farklı herkes de olmayan bir kokusu yok. Benim tenimde hissedilen ağırlıklı olarak gül kokusu oldu. 

Estee Lauder - Modern Muse fiyatı; 350 TL 
Modern Muse'u esteelauder.com.tr'den satın alabilir, diğer boylarına ve seçeneklerine gözatabilirsiniz. 

Tom Ford- Black Orchid




Herşeyden önce şunu belirtmeliyim ki parfümün ismi tam olarak kokuyu çağrıştırıyor. Gizemli, seksi, merak uyandırıcı, kışkırtıcı ve davetkar.

Notaları ise şu şekilde belirtilmiş;
Üst nota; taze bergamot ve nefis siyah kuşüzümü ile karıştırılmış, black truffle ve ylang'dan oluşan duyulara hitap eden bir harman ile açılıyor.
Orta notada; koyu, baştan çıkarıcı çiçek kokuları ve zengin mevye aromalarının ahenkleri ile harmanlanmış, özel olarak aşılanıp yetiştirilmiş Tom Ford Black Orchid ile birleşiyor. Bu nota, baş döndürücü lotus ağacı ile derinleşiyor.

Alt nota; arzulara düşkünlüğü sergileyen noir gourmand ahengi; paçuli, tütsü ve vetiver ile dengelenmiş. Vanilya, sıcak balsam ve pürüzsüz sandal ağacına akıcı bir kremsilik katıyor.

Black Orchid ile tanışma maceram ise şu şekilde oldu; Sephora mağazına herhangi bir şey almak için uğramıştım. Vaktimde bol olunca yavaş yavaş standlara bakıyordum. Önce şişesi ilgimi çekti fakat kendime söz vermiştim bir kaç şişe bitirmeden yeni parfüm almak yok diye. Fazla ilgilenmemeye çalışarak devam ettim fakat burnuma o kadar güzel bir koku geldiki, görevliye sormadan edemedim bu nedir diye.. Black Orchid dedi, buyrun deneyelim. Buradan sonrasını hatırlamıyorum, hipnotize olmuş gibi düşünemeden aniden satın aldım. Pişman mıyım? Hayır! 

Görevli parfümün unisex bir parfüm olduğunu söyledi ama ben kadınlara daha çok yakıştırdım açıkcası. 

Bu kokuya resmen aşığım kızlar. Koklamadan edemiyorum. Favorilerimden daha favori. Biraz ağırdır ama asla diğer parfümlere benzemez. Sıradan değil ve kesinlikle çok şık. Çiçeksi kokulardan hoşlanıyorsanız mağazada denemeden almamanızı tavsiye ederim.

Tom Ford - Black Orchid fiyatı; 495 TL

Dior - Miss Dior 


Miss Dior notaları;
Miss Dior, zarif Parisli kadının doğal sofistikeliğini taşıyor. Aradığı yoğun ve eğlenceli aşktan etkileniyor. Özgür ve çekici görüntüsünü temsil eden bugünün genç kadınını kişiselleştiriyor. Kalbinde gizli kalmış doğal güzelliklerle birlikte, Miss Dior en yoğun ve şaşırtıcı şekilde gelişiyor. Taze, meyveli, sitrus çiçeksi notalar, soylu zarif paçuliye geçiyor, mistle sonlanmadan önce, hatıranın son izini bırakıyor. 

Üst notada Sicilya Mandalinasıyla birleşen kan portakalı ve bergamot var. Hindistan ve Mısır'dan gelen keskin yaseminli şık notası sayesinde kadınların kalbini çarptırıyor, Tunus portakal ağacı ile zenginleştirilerek klasik notayı sağlıyor. Paçuli, şipre familyasının tanınmış imzası, temel notanın soyluluğunu sağlıyor. Eşsiz kalitedeki içerikler, parfümün genç ve çağdaş kimliğini onaylıyor. Vetiver ve Sandal Ağacının kalitesi, güçlü odun notasını ve temelini oluşturuyor.



Bu parfümü ne zaman koklasam aklıma şekerden evden, pamuktan kuleler falan geliyor. Ambalajı gibi genç hissettiren bir koku diyebilirim. Kalıcılık açısından en iyiler arasına girdi bile. Sabah çıkarken sıkıyorum akşama kadar koku tenimde kalıyor. 
Bir ara buna kafayı takmıştım. Kocaman parfümü çantamda gezdiriyordum,öyle sevmiştim yani. Lezzetli ve çekici diyebileceğim bir his uyandırıyor bende. Bağımlılık yaptı açıkcası, bitince huzursuz oluyorum. Mutlaka denemenizi öneririm. 

Dior - Miss Dior fiyatı; 499 TL

Versace - Crystal Noir 


Crystal Noir notaları; 
Portakal çiçeği, gardenya ve şakayığın son derece kadınsı kokularını içerisinde barındırmaktadır. Sandal ağacı, misk ve kehribarın şehvetli, cazibeli ve etkileyici notaları ile harmanlanarak ortaya çıkarılmıştır. 

Öncelikle koyu ambalajı sizi yanıltmasın, ağır bir parfümmüş gibi dursa da kesinlikle ağır olmayan ve anormal kalıcılık kategorisinde olan bir koku. Eğer insanların yanından geçerken buram buram koksun, bütün gün bana 'pardon parfümünüzün ismini öğrenebilir miyim' diye sorulsun istiyorsanız, doğru parfümdesiniz. Bazı insanların kendisi gider kokusu kalır ya, öyle bir koku bu. Ayrıca geceye de çok yakışıyor. 

Fakat iki fıs yeterli yoksa bir anda kendinizi boğulurken bulabilirsiniz. Hafif kremsi ve amber,misk kokularından oluşuyor. Yine tavsiye ettiklerim arasından, mutlaka denemelisiniz dediklerimden.

Versace Cyrstal Noir fiyatı; 350 TL 

Umarım bu yazımla yardımcı olabilmiş, fikir edindirebilmişimdir. 
Sizin bana önerdiğiniz, mutlaka kullanmalısın dediğiniz parfümler var mı? Bana yorum olarak bırakmayı unutmayın lütfen.

Sevgiler 




Share:

9 yorum

  1. Güzel bir yazı olmus hicbirinin kokusunu bilmiyorum acıkcası yıllardır en cok sevdiğim Avon Incandessence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avonun parfümlerini de en kısa zamanda deneyeceğim:) teşekkür ederim!

      Sil
    2. Avon incandessence benimde favori kokum :)

      Sil
  2. Gerçekten BU kadar para veriyormusun parfumlere :) kolu merakı bendede çok ve çok parfüm alırım ama bu kadar pahalı alsam batarim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farklı zamanlarda alınmış parfümler oldukları için sıkıntı yaratmıyorlar:)
      sevgiler

      Sil
  3. Miss dior sabah aksam siktigim bayildigim parfumum :) her aldigimda bitmesin lutfeen diyorum ama dayanamiyorum :) diger parfum yorumlarida cok guzel 1-2 tanesini not ettim deniycem mutlaka:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka bakmalısınız hepsinden çok memnunum:)

      Sil
  4. Ya biliyo musun bu yayın çok faydalı olacak. Sen şimdi o YSL için kahve ve vanilya dedin ya, beni benden aldın. Duramam yerimde :)

    YanıtlaSil