İnceleme | Daylong extreme spf 50 Güneş Kremi

Merhabalar, havaların güzelleşmesiyle birlikte güneş yüzünü gösterdi. Güneş demek de tabiki yüksek korumalı güneş kremi demek. Artık güneş kreminin önemini bilmeyenimiz yoktur sanırım. Hem sizlere fikir olması açısından hemde bu ürünü alacaklara referans olması amacıyla, bugün Daylong extreme spf 50+ güneş kreminden bahsediyor olucam.


Daylong extreme spf 50+;
-Suya,ışığa ve ısıya dayanıklıdır.
-Terlemeye ve sürtünmeye karşı dayanıklıdır.
-Cildin nemlenmesi ve bakım sağlaması için E vitamini ve Aloe Vera içermektedir.
-Parfüm içermez,çok hassas ciltlerde kullanabilir.
-UVA ve UVB ışınlarına karşı yüksek koruma sağlar.
-Fotostabil,geniş spektrumlu filtreler içerir.
-UVA aralığında referans kabul edilen resmi Avustralya Standartlarına uygundur,.
Bu ibareler güneş kremi kutusunun arkasında verilmiş. 


Öncelikle ürün 50 ml ve içerisinden bir prospektüs çıkıyor. 

Daylong güneş kremlerini seçmemenin sebebi içerisinde parfüm bulundurmaması,gün boyu yüzümden terlesemde akmaması ve nemlendirmesi. Yüz ürünlerinde içerisinde kimyasal veya parfüm olmamasına özellikle dikkat ediyorum. İçerisinde parfüm yok fakat yazı hatırlatan çok hoş bir kokuya sahip,varla yok arası. Deniz,kum,güneş üçlüsünü çağrıştırıyor ne zaman koklasam. 


Ürünü cildime makyaj yapacaksam makyajdan 20 dakika önce uygulamaya dikkat ediyorum ve cildim tarafından emilmesini bekliyorum. İlk sürdüğünüz de hafif bir yapışkanlık oluyor bu yüzden bende sivilce yapar diye de korkmuştum fakat düşündüğüm gibi olmadı. Yapışkanlık hissi bir kaç dakika sonra gidiyor tamamen ve yerini sanki ışıltılı bir baz kullanmışsınız gibi sağlıklı bir görüntüye kavuşturuyor. Strobe krem yada Loreal lumi magic efekti veriyor hafiften .

Güneş kremlerinin yüksek koruma içermesinin yanında dikkat ettiğim bir diğer husus, yüzümü bembeyaz, casper gibi bırakmaması.


Ben herşeyiyle bu ürünü çok sevdim. Güneş kremi arayanlara umarım fikir olur. Çok severek kullanıyorum kendisini ve kararsızlığa düşenlere mutlaka öneriyorum.

Son olarak; hangi marka olursa olsun mutlaka yüzünüzü güneş kremiyle korumalısınız. Ben yaz kış kullanıyorum. Eski lekelerinizi geçirmez fakat cildin yaşlanmasını ,uv ışınları yüzünden yıpranmasını önler, yeni leke oluşumunu engeller, hali hazırda var olan lekelerinizi koyulaştırmaz ve cillerinizi ortaya çıkartmaz. "Benim lekem yok,güneş kremine de ihtiyacım yok" demeyin, ben o kadar pişmanım ki. Bir kaç sene öncesine kadar denizdeyken de dışarıdaykende güneş kremi kullanmazdım. Sonrasında sırtımda damla damla güneş lekeleri kaldı. Resmen suyun damlaları üzerimde leke olarak kaldı. 
O günden sonra değil bronzlaşmak, güneş altına kremsiz çıkmaz oldum. Lütfen hala kullanmıyorsanız geç kalmadan bir güneş kremi edinin. Güneş ışınlarının cilde verdiği hasarları konu alan belgeselleri izlerseniz yada bu konuda madur olmuş insanlarla konuşursanız ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız. Benim size tavsiyem güneşin altına çıkmayın veya bronzlaşmak için günei altına yatmayın,hele ki öğle saatlerinde.. Mutlaka çıkacaksanız da güneş kremini yanınızdan eksik etmeyin,bunu kötü bir şekilde tecrübe etmiş olsam da öğrendim.

Daylong extreme 50 spf+ güneş kremi 50 ml: 50 TL
Daylong güneş kremlerine eczanelerden ulaşabilirsiniz.

Sizin kullandığınız güneş kremi hangisi? Bana yorum olarak bırakmayı unutmayın lütfen!
Sevgiler 



Share:

9 yorum

  1. Şu sıralar güneş kremi arayışındaydım şans verebilirim teşekkürler canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. faydalı olduysa ne mutlu bana:)
      ben teşekkür ederim,sevgiler!

      Sil
  2. Şu sıralar güneş kremi araştırıyordum. Gayet iyi bir paylaşım olmuş :) Fotoğraflara da ayriyeten bayıldım!
    Bloguma da beklerim :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunuzu takip ediyorum sık sık:) çok teşekkür ederim..
      Sevgiler!

      Sil
  3. Ben de 2gün önce daylong bir güneş koruyucu ürün sipariş ettim:-)
    Fakat benimki başka bir serisi.Ürün kargoda kullandıktan sonra yorumlarımı paylaşmayı düşünüyorum.İyi bir marka olduğunu düşünüyorum .İyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Markanın bir çok ürününü kullandım hepsini beğendim fakat buna ayrı bi kanım ısındı:) mutlaka sizin yazınızı da okumayı isterim,çok memnun kalacağınızdan eminim..
      Sevgiler!

      Sil
  4. Cumartesi güneş kremi alacağım ve bu kez sürekli kullandığım ürünü değiştireyim diyordum bu paylaşım çıktı karşıma :) iyi de oldu :)

    YanıtlaSil
  5. mutlaka bakmanızı tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar Keşif Etkinliği'nden geliyorum, bana da beklerim :)(:

    http://aycinmutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil