Garnier- Çift Fazlı Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Günaydınlar! Bugün sizlere Garnier'in son çıkarmış olduğu çift fazlı micellar makyaj suyundan bahsedeceğim. Zaten Garnier'in pembe kapaklı makyaj temizleme suyu çok popüler ve Bioderma'ya göre fiyat bakımından daha ulaşılabilir. Fakat ben çift fazlı olanı pembe kapaklıya göre daha çok sevdim. Peki neden?

Garnier'in pembe kapaklı micellar suyu kışın kuru olan cildimi daha da kurutuyordu ve yüzüm gerim gerim geriliyordu. Üzerinde gözler,dudaklar ve yüz için kullanılabilir olduğu yazsada rimelimi çıkartırken çok fazla zorlanıyordum zaten benim micellar sulardan beklentim, makyajımı yıkarken kolaylık yaratması açısından öncesinde kabasını almak. Ne kadar micellar su olsa da yüzümü şöyle haldır haldır suyla yıkamadan,rahat edemiyorum. Kaba taslak alma olayında da, rimel açısından,çok başarılı olmadığı için elim gitmiyordu pembe kapaklıyı satın almaya.

Neyse ki, yeni argan yağlı,çift fazlı micellar suyu sürdüler piyasaya. 
Ürünün özellikleri,üzerinde de yazdığı gibi,argan yağı içermesi,yine yüz,dudak ve gözler için kullanılabilir olması,cildi arındırması,makyajı temizlemesi ve rahatlatması.


İlk başlarda,içerisinde argan yağı olduğu için sivilce yapar mı, cildim de yağlı bir his bırakır mı diye düşünmedim değil ama kullandığım süre boyunca (üç haftadır kullanıyorum) sivilce yapmadı ve yüzümde yağlı bir his bırakmadı. 

Benim için en önemli artısı ise,yüzümü germeden,kirpiklerimi yıpratmadan temizlemesi oldu. Kesinlikle işlevini çok iyi yerine getiriyor. Özellikle pembe kapaklı olanı, mat ruj sürdüğümde çıkartırken dudaklarımı kurutuyordu. Mat rujların çözücü maddesi yağ olduğu için,yine bu bakımdan da bana kolaylık sağlayan bir ürün oldu.


Her çift fazlı ürün gibi 400 ml'lik Garnier micellar suyunuda çalkalayarak kullanmak gerekiyor ve ben bunu çoğu zaman unutuyorum.

Garnier çift fazlı micellar makyaj temizleme suyunu; 14,90 TL'ye Watsons'tan almıştım.
Rossmann'lar ve Gratis'lerden de rahatça temin edebilirsiniz.

Daha iyisini bulana kadar, bunu satın almaya devam edeceğim. Çok başarılı buldum.Özellikle benim gibi, temizlemeden sonra cildi gerilenler mutlaka bir şans vermeli.

Garnier çift fazlı micellar makyaj temizleme suyu hakkında siz ne düşünüyorsunuz? Kullandığınız ve memnun kaldığınız başka micellar sular veya makyaj temizleme jelleri var mı? Benimle yorum olarak paylaşmayı unutmayın lütfen!

Sevgiler



Blog instagram hesabı tıktık
Kişisel instagram hesabı tıktık

Share:

11 yorum

  1. Ben de aksine pembe kapaklıdan memnunum. Ama hiçbiri biodermanın yerini tutmuyor tabi ki :)
    Çok güzel bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerrr! bioderma temiz içeriğiyle diğerlerinden sıyrılıyor ama alternatif olarak kullanılabilecek ürünlerden:)

      Sil
  2. Güle güle kullan :) ben çok çekimserim bu konularda egzama olduğu için kızarcm diye korkuyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doktorunuza danışarak almanızı tavsiye ederim:) mazallah ters etki verebilir
      Sevgiler!

      Sil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş :) bende pembe olanını kullanıyorum ama bitince buna bir şans vermek istiyorum <3

    YanıtlaSil
  4. Mutlaka denemelisiniz :) çok teşekkür ederimm!

    YanıtlaSil
  5. Miceller suları bende kabasını almak için kullanıyorum pembe kapaklıdan memnunum ama bunuda merak ediyorum bitince alıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tavsiye ederim:) özellikle kuru ciltliyseniz! Sevgiler..

      Sil
  6. Ben de pembe kapaklı olandan memnun kalsam da biraz kuruluk hissi bıraktığı için rahatsız oldum. Gözler için mor kapaklı olanı kullanıyorum ve kesinlikle pembe kapaklıdan çok daha iyi. Bir dahaki indirimde bu ürünü kaçırmayacağım. Seni bu kadar memnun bıraktıysa...
    Bir de blogumdaki keşif etkinliğine katıldığın için teşekkürler^^

    YanıtlaSil
  7. Pembe kapaklısını severek kullanıyorum, sanırım şimdi bunu deneyeceğim :) Ben de sayfama beklerim, takip ettim sizi :) aysenurtuter.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takibe aldım bende bloguma beklerim.

    Düğün DJ
    www.dugundjhizmetiorganizasyon.com

    YanıtlaSil