İnceleme | Wetn Wild - Vinly Collection Far Paleti

Merhabalar, verdiğim küçük bir aradan sonra bugün, Wet'n Wild markasına ait Silver Lake Coloricon koleksiyonundan 'Vinly Collection' isimli küçük far paletinden sizlere bahseceğim. 

Sanırım Silver Lake Colorion koleksiyonu 2015 baharı için çıkartılmış bir koleksiyon fakat ülkemizde yeni yeni raflara gelmişken bahsetmemek bize yakışmazz..

wet n wild vinyl collection

Öncelikle Vinly Collection haricinde dört adet daha far paleti barındırıyor bu koleksiyon, ilgilenenler için diğerlerinin adlarını sırası ile veriyorum canlar;

-Vegan Culture
-Thrift Store Chic
-Embrace Obscurity
-California Roll


Bizim ele alacağımız far paleti yukarıda da defalarca dile getirdiğim gibi Vinly Collection.Bu far paleti bir mat ve beş sedefli renkten oluşuyor. Açıkcası renkler tam olarak bana ifade ediyor ve hepsi yumuşacık. Işıltılı altın-bronz,pembe alttonlu kahve,koyu kahve,koyu yeşil ve tabiki göz kapağını nötürlemek için krem rengi far. 

Renkler tek başına çok pigmentli olsa da, gün içerisinde göz kapağınız çok yağlanma yapııyorsa, bir far bazı kullanmanızda yarar var.Ben ilk olarak far bazı,daha sonra kolay karıştırılabilmesi açısından en üstteki krem farı kullanıyorum. 
 Wetn Wild Vinly Collection far paleti

Far paleti genel olarak çok kullanışlı olsada çok az tozutma yapıyor. Size önerim, eğer sedefli farlardan en iyi sonucu almak istiyorsanız ya paletin içerisinden çıkan sünger uçlu aplikatörle göz kapağınıza uygulama yapın yada parmaklarınızla. Aksi taktirde fırçayla istediğiniz sonucu alamazsınız.

Ayrıca far paleti avuç içi kadar olduğu için rahatça her yere taşıyabilirsiniz. 

Far bazı kullanılmamıştır.

Yaz aylarına çok yakışan bu kahve-bronz far paletine mutlaka bakmalısınız. Hem çok kullanışlı hemde fiyatları çok uygun. Paletteki yeşil rengi kullanmam diyerek gözden çıkarmıştım fakat kahverengi göze ne kadar da çok yakışıyormuş. Bu zamana kadar kullanmadığıma pişmanım.

Vinly Collection benim favorim olsada aklım California Roll'da da kalmadı değil.

wet n wild california roll

Özellikle sağ alttaki iki renk Mac'in farlarına muadil olabilir. İkisi de harika iki geçiş rengi.

Wet'n Wild far paleti; 18,90 TL
Wet'n Wild ürünlerine Gratis'lerden ulaşabilirsiniz.

Sizin son zamanlarda kullandığınız far paletleri var mı? Önerdiklerinizi ve memnun kaldıklarınızı benimle paylaşmayı unutmayın lütfen!

Sevgiler 















.
photo:musingsofamuse.com

Share:

25 yorum

  1. İki paletin de renklerine bayıldımmm harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka bakılmalı diyorummm bende çok sevdim:)
      sevgiler

      Sil
  2. sizinde kullandığınız palet tek bir kelimeyle anlatabilirim, muhteşemmmmmm
    en kısa zamanda bana gratis yolu gözüktü
    güzel günlerde kullanın
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım bulabilirsiniz:) çok teşekkür ederimm!
      sevgiler..

      Sil
  3. bu paletleri gçrmüştüm indirimde gittiğimde çok güzellerdi ama o kahve tonlarında olanı comfort zone ile çok benzer bulduğumdan almamıştım =) güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. comfort zone'nun methini çok duydum en kısa zamanda bakacağım bende:)
      teşekkür ederim!
      sevgiler

      Sil
  4. Koyu yeşil muhteşemmiş, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. Renklere bayildim,gule gule kullan ^-^

    YanıtlaSil
  6. Renkler çok güzel ama markanın sedefli veya simli farlarından iyi bir sonuç almak çok zor oluyor.
    Keyifle kullanın :)

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkürler, günlük kullanım için beni tatmin etti:) sevgiler

    YanıtlaSil
  8. İkisi de çok güzelmiş far kullanmayı pek sevmiyorum ama görürsem kaçırmam ^^

    YanıtlaSil
  9. Woow renkler ve pigmentasyon harika, çok görür oldum bu farları aklım fena kaldı. Ama hala buraya gelmediler :( Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  10. Yaaaaa :( Bu paleti çok istedim ama bulamadım maalesef Bursa'da.

    YanıtlaSil
  11. Renklere bayıldımm :) bende bloguma beklerim sevgiler :)

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. İki paletin renkleri de ayrı güzelmiş, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  13. renkleri çok güzelmiş almayı düşünüyodum kesinlikle bakmalıyım :)

    YanıtlaSil
  14. Kahve tonlarına bayılıyorum !!
    Bu arada yeni takibe aldım , bende beklerim canım :)

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar
    Güzellik ve kitap ağırlıklı kişisel blog sayfam var bir göz atarsanız çok mutlu olurum, sizi takip ediyorum :)

    aysenurtuter.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. Bu renk tonlarına bayılıyorum gerçekten. Bu arada blog keşif etkinliğinden geliyorum, blogunuzu takibe aldım bende beklerim.
    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. Renkler çok güzel.Wet n Wild farları çok beğeniyorum.İyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  18. Merhaba! :) Blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Sizide kendi bloguma beklerim,takip ederseniz mutlu olurum 💎 www.nurundelidolublogu.tk 💎

    YanıtlaSil
  19. Merhaba, çok güzel bir yazı olmuş. Buralarda yeniyim. Bloguma destek olmak ister misiniz? İşte tam şurada https://hyesoon.blogspot.com.tr/ Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  20. renkleri inanılmaz güzel

    yazimbari.com

    YanıtlaSil