Yeni Trend: Rose Gold Saçlar

Merhabalar merhabalar, yine delirmek üzere olduğum, gördükçe canımın istediği bir trendle karşınızdayım. Rose gol saçlar! Peki "nedir bu rose gold saç?" diyenleri şöyle alalım.

rose gold

Bu saç rengi bir kaç senedir kıyafetlerde,aksesuarlar da hatta telefon kapaklarında bile çok moda bildiğiniz gibi. Tabiki benim de favorilerimden! Rose gold rengini tahmin ettiğiniz gibi kırmızıdan ve sarıdan alıyor.

İnstagram da tek tük gördüğümüz fakat bu yaz keşfetiniz de deli gibi çıkacak olan bu saç rengine,ben bayıldım doğrusu.

#Fbf to one of my first and favorite Rose Gold formulas! Pictures of this color have taken over Pinterest, and it is in the top five Google images for Rosegold! Thanks @aperky for being a beautiful model:

Yahu bir tek ben miyim saçlarını kuaförde mis gibi yaptırıp, daha sonra başka yere gidince kuaförünü değiştirmek zorunda kalıp, saçlarını mahveden? Ben hep aynı döngü içerisine giriyorum inanır mısınız. Saçlarımı tanımadığım bi kuaförün eline emanet ediyorum, o soft geçişli saçlar yerini yanmışlığa ve yıpranmışlığa bırakıyor. Daha sonra o saçları kestiriyorum ve tekrar boyasız uzatıyorum. Şuan saçlarım sırtımda ve yine canım bi değişiklik bi renk çekiyor. Deliricem!

Rose gold hair:

Rose goldu ister tamamen saçlarınıza uygulatın, ister ombre olarak kullanın. Tabiki ombre olarak kullanmak hem sizi fazla masraftan kurtarır hemde daha doğal bir sonuç elde edersiniz.

Upgrade your blonde beach waves by dying your locks to Pantone's Color of the Year — Rose Quartz.:

Ayrıca rose gold saçları ten renginize göre ayarlayabilirsiniz. Sarı alt tonluysanız sarıları ön plana çıkarabilir, pembe alt tonluysanız kırmızıları ortaya çıkarabilirsiniz. Sonuç olarak herkese uygun bir rose gol mevcut, zevkinize göre rengi ayarlamak size kalmış. Her şekilde mükkemmel görüneceğinizden emin olun.

emily ☼ ☾'s collection! https://www.pinterest.com/embemholbrook/:

Benim favorim ise kesinlikle son fotoğraftaki saç. Hem rengiyle hemde ombre geçişiyle tam istediğim gibi. Dayanamıyorum,sanırım yaza bu saçlarla merhaba diyeceğim!

Peki siz rose gold saçlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizin bu yaz için yapmayı düşündüğünüz modeller veya renkler hangileri? Bana yorum olarak bırakmayı unutmayın lütfen.

Sevgiler

Share:

7 yorum

  1. Saçlarımı boyatmıyorum ama renkler harika! Hepsi mi güzel olur? En sonuncu çok iyi ama 1. de cok hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim aklım sonuncuda kaldı :) muhteşemler gerçekten!

      Sil
  2. Çok hoşmuş açık olsaydım eğer denerdim galiba 1 ve 3 bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. ben de çok seviyorum rose goldu. saçımda denemeyi de düşünüyorum aslında hazır zaten kızılken ama önce mavi mi yapsam karar veremiyorum =) güzel uyazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavi ve moru uzun süre kullandım fakat artık herkes de var. Bence rose gold, saçlara yeni bir soluk oldu. Daha kimsede görmedim. Maviden çok daha güzel olacaktır,sana da çok yakışacaktır eminim:)

      Sil
  4. Ben denedim cokta memnunum bence kesinlikle herkes yapmadn yapin :)

    YanıtlaSil