Yeni Trend: Buz Beyazı Saçlar

Merhabalar merhabalar merhabalar, bugün sizlere çoğumuzun bayılarak kullanacağı,çoğumuzun ise 'bana yakışmaz yiaa' diyerek uzak duracağı yeni bir trentten bahsedeğim; Buz beyazı saçlar!

Adından bile saçlarınızın ne kadar açıcı yiyeceğini tahmin ettiğinizi biliyorum.

Bu yazın koleksiyonlarının sergilendiği, yaklaşık 6 ay önce gerçekleşen moda haftalarında buz beyazı saçlarla karşılaştığımız markalardan birkaçı şöyle: Lacoste, Diane von Furstenberg, DKNY, Michael Kors.


Ayrıca bu saçı kullanmak için silik veya sarı kaşlara yada renkli gözlere de ihtiyacınız yok. Tek ihtiyacınız olan cesaret. 




 Tabiki de saçınızın (eğer koyuysa) ne kadar acıcı yiyeceğini ve yıpranacağını fark etmişsinizdir. Kaçınılmaz son olan dipleri de hayal ediyor gibisiniz. Evet kullanması zor bir renk fakaaat; coolluğu ve havası tartışılmaz. Tek başına aksesuar diyebiriz.çok iddialı ve gerçekten cesaret isteyen bir seçim.Ben bu renklerde makyajın, giyilen kıyafetin ve yüz ifadesinin çok daha farklı göründüğünü düşünüyorum. Ani stil değişikliği arayanlara şiddetle tavsiye edilir, bu fikire çılgınlık olarak bakabilirsiniz fakaat önünüzdeki senelerde ve şimdilerde bu trendi kullanmaya başlayanları sık sık göreceksiniz, benden söylemesi beybiler.

Ama karar sizin kızlar, ben bakarım, bana cillop gibi olur, her şeyine de katlanırım diyorsanız kuaför yolu yokuştur diyorum. 

Sevgiler 



Share:

14 yorum

  1. Merhaba canım bloğun hayırlı olsun bloğuma beklerim esen kal !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,çok teşekkür ederimm hemen geliyorummm!

      Sil
  2. Oh no! This colors I'm freaky love it! Thanks for sharing!

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun bloğunuz takibe aldım bende beklerim :)

    Yeni Hayatımın ilk Günü Blog
    Web : yenihayatiminilkgunu.blogspot.com.tr/
    E-Mail : yenihayatiminilkgunu@gmail.com
    Instagram : @yenihayatiminilkgunu
    Twitter : _yenihayatim_
    Google + : +yeni hayatımın ilk gunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen uğruyorumm:) çok teşekkür ederim!

      Sil
  4. online dergilere taş çıkartmışsın ! Takipteyim banada beklerim :) http://nuranseker.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemmen geliyorrum! çook teşekkür ederimm:)

      Sil
  5. Iadei ziyaret geldim. Takipteyim

    YanıtlaSil
  6. iadeyi ziyarete geldim bende,blogun hayırlı olsun canım http://www.seftenyemektarifleri.com/

    YanıtlaSil
  7. kek tarifleri bir göz atmanı tavsiye ederim canım

    YanıtlaSil
  8. Çok çok guzel duruyor fakat bana cıllp gibi olmayacagını bıldıgım ıcın bır süre daha bakır kızıl saçlarımla mutlu olmaya devam edecoğumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli dip rengi gelmese bende bi cesaret yapacağım:) saçın sağlığı açısından ve benim doğal saç rengim bu trende uyum sağlayamayacağından, biz koyu saçlara devam!

      Sil