Mac - Ruby Woo ve Wetn Wild- Spotlight Red Muadil Mi?


Merhaba arkadaşlar, bugün sizlere farklı iki markaya ait iki rujdan bahsedeceğim. Biri Mac- Ruby Woo diğeri ise Wet'n Wild-Spotlight Red. Bu iki rengi çok severek kullanıyorum fakat bazı bloggerlar Spotlight Red'i Ruby Woo'ya muadil olarak gösteriyorlar. Bakalım gerçekten muadiller mi yoksa benzerlikten öteye geçemiyorlar mı?

 Mac Ruby Woo

Öncellikle Mac-Ruby Woo'dan bahsetmek istiyorum.
Ruby Woo: Mac'in retro mat bitişli rujlarından. Yani Mac'in mat rujları Ruby Woo'nun yanında yumuşacık kalıyor. Ultra mat bir yapısı var. Ürün o kadar kuru ki, nemlendirici sürmeden uygulamak işkence gibi. Nemlendirici uygulamasını şu şekilde yapıyorum; her gün kullandığım lipbalmımı makyaj öncesi dudaklarıma sürüyorum,sıra dudaklara geldiğinde peçeteyle fazlalığı alıp sürümünü kolaylaştırıyorum. Aman fazlalığını almayı unutmayın,rujun yapısı değişiveriyor.

Kırmızılarda mavi alt tonu kendime daha çok yakıştırıyorum. Ruby Woo ise tamamen mavi alt tonlu.O kadar iddealı bir renk ki ne zaman sürsem, 'Rujunuzun markasını ve ismini öğrenebilir miyim?' gibi sorular alıyorum.

Ruby Woo'yu uygularken dikkat etmeniz gereken noktalardan biri ise göz ve yanak makyajını minimum tutmak,yüz makyajının ise pürüzsüz olması. Ben, Ruby Woo uygulayacağım günlerde, kirpiklerime rimel,yanaklara hafif bronzer, gözlerinde katlanma yerine hafif kahve uyguluyorum,bitti gitti. 

Kalıcığına gelecek olursak; Gün içerisinde hiç bir şekilde akma, bulaşma yapmadı. Okulda çok fazla yemek yememe, birşeyler içmeme rağmen sadece ortasından çok az çıkma yaptı.O da zaten farkedilmiyor bile. İlk sürdüğümde sürekli, aman aktı mı? dişime mi bulaştı? diyerek aynaya bakıyordum fakat mıh gibi yapışıyor dudağa.

Gelelim Wet'n Wild-Spotlight Red'e...

Spotlight Red: Yine Ruby Woo gibi soğuk alt tonlu bir kırmızı. Wet'n Wild'ın bu serisi mat olarak geçiyor fakat Ruby Woo'nun yanında lafı bile olmaz. Sürümü çok kolay ve kremsi. Tamamen kayıyor diyemem ama Mac'a göre daha kolay. Ayrıca Ruby Woo ile yanyana swatchlandıklarında hafif ışığı yansıttığını görebilirsiniz.
Yine de siz işi sağlama alıp dudakları ölü deriden arındırıp,nemlendirin.

Wet'n Wild'ın mat rujları sürerken gözünüze parlak gibi gelebilir fakat uyguladıktan dört,beş dakika sonra dudak tarafından nemi emilip,matlaşıyor. Bu yüzden de sürümü ve tazelemesi Ruby Woo'ya göre çok daha kolay.

Unutmadan,pigmentasyonları harika. Tamamen örtücülük sağlıyor. Ruby Woo o kadar kazık gibi ki, tamamen kolumdaki rengini ikinci veya üçüncü katta alabiliyorsunuz.


Ee o kadar anlattın muadil mi bunlar şimdi dersen? Bence hafif tonları ve biraz da olsa matlıkları haricinde hiç birşeyleri benzemiyor. İkisi de ayrı ayrı çok güzel renkler. İkisini de sık sık kullanıyorum fakat Ruby Woo'dan aldığım etkiyi malesef Spotlight Red'ten alamıyorum.

Ruby Woo tamamen hollywood görüntüsü veriyor. Kaliteli,şık ve kadife gibi duruyor dudakta. Çok çarpıcı bir renk,tek başına aksesuar gibi. Sürümü zor,kazık gibi evet ama rengiyle gönlümü çaldı bir kere. 

Wet'n Wild'dan ise aynı etkiyi alamıyorum,herhangi bir kırmızı rujdan farkı yok benim için.Ama ben Mac'e o kadar para vermem, Spotlight Red'de muadil değilmiş,ne alacağız şimdi derseniz? Golden Rose'un Velvet mat serisinden 18 numaraya bir bakmanızı öneririm. Daha mağazada koluma sürer sürmez, muadil olabilir demiştim.


Ruby Woo hakkında şunu da söylemeden geçemeyeceğim. Gün içerisinde eğer iç kısımlar da çıkma yaparsa tekrar tazelemesi oldukça zor oluyor. Çok kuru olduğundan topaklanma yapabiliyor.
Bu arada, eğer 'ben her yere bulaştırırım' derseniz,ruju sürmeden önce dudaklarınızı çerçevelemenizi öneririm. 


Mac Ruby Woo: 58 TL

Wetn Wild-Spotlight ruju çok beğenerek kullandığımı belirtmiştim. Uygun fiyatlı kırmızı ruj arayışındaysanız bakmanız gerekenler arasına girebilir fakat Ruby Woo'ya muadil olarak alacaksanız, dediğim gibi, Golden Rose'un 18 numarasına bir şans verebilirsiniz. 

Evett,benim düşüncelerim bu şekilde. Siz bu iki ruj hakkında ne düşünüyorsunuz? Ruby Woo'ya muadil gösterebileceğiniz bir ruj var mı? Benimle paylaşmayı unutmayın lütfen.

Umarım yardımcı olabilmişimdir.
Sevgiler.

Share:

21 yorum

  1. Pylasiminiz icin tesekkurler ogrenmis oldum :) 💃

    YanıtlaSil
  2. Benzemez kimse sana diyesim geliyor Mac Ruby Woo'ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Kullanmaktan zevk aldığım kırmızı ruj kendisi:)

      Sil
  3. azıcık bir farkla ikisi çok yakın renklerde ama ruby woo'nun yeri başka tabi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, renkler anımsatsa da Ruby Woo gibi etki veremiyor Wet'n Wild:)

      Sil
  4. Mac Ruby Woo favorim, bu rengin muadili kesinlikle yok :))

    YanıtlaSil
  5. çok faydalı bir yazı olmuş bence.emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için:)

      Sil
  6. İadeyi ziyarete geldim.Takipteyim. Bloğun hayırlı olsun. Bol paylaşımlar diliyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. İadeyi ziyarete geldim.Takipteyim. Bloğun hayırlı olsun. Bol paylaşımlar diliyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Ruby woo yu almaya gıtmıstım ama beyaz tenlı olmama ragmen hiç yakıştıramadım kendime ,zaten bu tarz bır kırmızım var dıyıp gün sonundada dudağımdan çıktıgını gorunce tamamen almaktan vazgeçmiştim, sen güle güle kullan sürüştür canıms bana malesef cık cık nık nıkss :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) aslında beyaz tenlilerde patlar bu renk hatta beyaz tenlilerde çok tercih edilen bi ruj. Yapısından dolayı çok sevmeyeni de var tabi:)

      Sil
  9. Merhaba ben geldiiim :)
    HArika iki ton bu rujlar, bayıldım. güle güle kullan... Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Yaklaşık renkler aynı ama mac in yeri bi başka tabi :)
    Bu arada blog keşif etkinliğinden geldim. Takibe aldım takibe alırsan sevinirim :)

    http://yesmyldrm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  11. Ruby woo'ya bayıldım! Çok yararlı bir yazı olmuş, teşekkürler^

    YanıtlaSil
  12. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil