Loreal Paris İnfallible 24H-Mattte Fondoten

Merhabalar,bugün ki blog konuğum Loreal Paris'e ait İnfallible 24H-Matte fondoten. Cilt tipime uymamasına rağmen ben nasıl kullanıyorum ve memnun kaldım mı biraz bunlardan bahsedeceğim.


İnfallible fondoten hakkında bir çok olumlu ve olumsuz yorum okudum açıkcası. Emin olmadan da satın almak istemedim.En sonunda Markafoni alışverişimle atıverdim sepete hemde oldukça uygun bir fiyata.

O zaman fondotenin yapısı nasıl ve vaadlerini yerine getiriyor mu bakalım.. 
Fondotenin vaadi; İsminden de anlayacağımız gibi 24 saat kalıcılık. Doku olarak orta seviyede ve kapatılıcılığı yüksek.


Kesinlikle vaadini yerine getiriyor. Tabiki 24 saat yüzümde tutmadım fakat öğle 12 gibi çıkıyorsam akşam 9'a kadar tek bir yerinde oynama olmadan cildimde kalıyor. Cildim mevsimsel olarak kurusada genel anlamda karma. Ben yine de riske atmayıp uygulamadan önce nemlendiriyorum, acelem varsa da strobe krem uyguluyorum. Genelllikle kapatıcılığı ortanın üzerinde olan fondotenler mat olur. Mat yapıda oldukları içinde cilde aydınlık vermezler, bende aydınlık görünümü ışıltılı bazlarla dengeliyorum. 


Geçen ay cildimde kahverengi lekeler vardı ve bu fondotenle tanışmam da bu yüzden oldu. Sadece İnfallible kullanarak tüm lekelerimi kapatmıştım (şükür hepsi geçti). Bende ki rengi 11 Vanilla. Cildimle fondotenin rengi tamamen bütünleşti. Ayriyetten hiç bir bölgeye kapatıcı uygulamadım. 

Karma cilttli olmama rağmen cildime çok güzel uyum sağladı. Eminim yağlı cilttler daha da çok sevecektir. Kesinlikle bittikçe alacağım kış fondotenlerimin arasına girdi. 


İnfallibe fondotenden en güzel sonucu Real Tecniques buffing brush ie alıyorum. Tamamen cilde homojen yayılıyor.

İnternette fiyatları 30-50 arası değişiyor. Ben markafoniden 29 TL'ye satın almıştım. Yağlı ciltlerin mutlaka şans vermesi gereken bir fondoten. Cildim karma ve evet bende harika oldu,hiç sivilce yapmadı. Gözeneklerimi tıkayarak akneye yol açmadı. Ben çok sevdim ve şiddetle tavsiye ediyorum kızlar.

Sevgiler


Share:

9 yorum

  1. Bende karma ciltliyim ama benim favorim Revlon fiyatıda indirimli 25 TL ona da bakmanı öneririm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da merak ediyordum çok övgü duydum hakkında..mutlaka deneyeceğim,teşekkür ederim:)

      Sil
  2. Çok iyi kapatici özelliği var gerçekten. Ayrıca mat olması çok iyi. Pudralı gibi duruyor hafif. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kapatıcılık arayanlar için gerçekten muhteşem bir ürün, ayrıca pudralı olması da gün boyunca yüze sabitlenmesini sağlıyor:)
      Ben teşekkür ederim!

      Sevgiler

      Sil
  3. Çok güzelmiş, cildim karma yağlı arası, bende revlon almayı düşünüyordum ama sanırım bundan alsam daha iyi olacak, teşekkürler <3

    YanıtlaSil
  4. Cildiniz yağlı ise mutlaka tavsiye edebileceğim bir ürün, sevgiler <3

    YanıtlaSil
  5. Merhabalaar :)
    Ben daha çok renk konusunda uyumsuzluk yaşayanlardanım. Bu fondöteni çok duymuştum ama deneme fırsatım olmadı. Sarı alt tonlu ürünleri tercih ediyorum renginde herhangi bir pembelik mevcut mu ?

    YanıtlaSil
  6. merhabalar, hayır renginde herhangi bir pembelik yok, tamamen sarı alt tonlu bir ürün. Bende sarı alt tonlu ürünler kullanıyorum,pembe bana uygun değil ve çok sırıtıyor:) en azından 11 vanilla renginden emin olabilirsiniz ..

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. merhaba :) ben bu fondoteni almayı düşünüyorum fakat rengine bi türlü karar veremedim buğday tenliyim 12 yada 13 rose beıge renklerini düşünüyorum bana öneriniz neledir?

    YanıtlaSil