Emily Göz Kalemi No:101

Merhabalar! Bugün sizlere mutlaka bir yerlerden methini duyduğunuz Emily markasına ait 101 numaralı göz kalemini anlatacağım. 


Benim bu ürünle tanışmam tamamen çok övülüp, çok başarılı olduğunu duymamla başladı. Uygun fiyatlı, yumuşak, kalıcı gibi bir çok olumlu yorum okudum hakkında. Ee tabi her bayanın istediği göz kalemi özelliklerini taşıyan bu kalemi almazsam olmazdı. 


Göz kalemi çok yoğun,siyah ve yumuşak. Resmen sürerken kayıyor, sürdükçe süresiniz geliyor. Sürdükten sonra far gibi dağıtıp kullanmaya çok müsait. Donup kalmıyor yani. 


Fakat gözümün içinden akıyor. Bir de göz üzerime eyeliner gibi sürerek kullandım o şekilde denedim fakat yine aktı. Bir türlü gözümde sabitlenmiyor. 

Çok seveni var evet fakat ben bir türlü sevemedim. 

Emily 101 numaralı kalem fiyatı; 2,25 TL 
Emily göz kalemine Golden Rose, Gratis, Rossmann ve Watsonslardan ulaşabilirsiniz. 

Emily göz kalemlerini kullanıp memnun kalanınız var mı? Sizin önerdiğiniz kalıcı göz kalemleri hangileri? Bana yorum olarak bırakmayı unutmayın lütfen!

Sevgiler 

Share:

4 yorum

  1. daha once bu markanın farklı bır rengını denemıstım.ancak maalesef bendede aktı:(
    dudak kalemlerındekı basarıyı yakalayabılselermıs keske:(

    YanıtlaSil
  2. Keşke:) bende çok merak ederek aldım fakat sonuç hüsran. En kısa zamanda harika bir göz kaleminin yazısını yazıcam, umarım faydalı olur sizede.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Dudak kalemleri efsane, hepsini çok severek kullanıyorum ama göz kalemleri genelde hep akıyor ya. Bu da kötü olmuş :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. övüldüğü kadar etki vermedi bende malesef:)

      Sil