İnceleme | Pure Beauty BB Krem

Uzun bir aradan sonra merhaba, sınavlar malumunuz.. Bir türlü yeni yazı giremedim. Şimdi ise tekrar sizlerleyim. Bugün ki konuğumuz benim çok geç tanıdığım,herkes tarafından yazılan,çizilen, bb kremlerin kralı pure beauty bb krem.


Pure beauty bb kremi sevmemin en büyük sebebi, +42 güneş koruma faktörü içermesi. Kışın bu özelliği muhteşem kolaylık sağlıyor. Güneş kış aylarında,yaza göre daha hafif olduğundan ekstra güneş kremi sürmeden pure beauty kullanmak en mantıklısı geliyor bana zaten oldukça yüksek koruma faktörü içeriyor.


Ürün paraben,alkol ve lanolin içermiyor. Dermotolojik olarak test edilmiş ve arkasında yazdığına göre de tüm cilt tiplerine uygun. Ürün düzenli kullanımda cildi aydınlatmayı,nemlendirmeyi,beslemeyi,donuk görünümden kurtarmayı ve gözenekleri küçültmeyi vaat ediyor.

Pure Beauty BB kremlerinden kullanmış olanlar bilir, ürün tek renkten oluşuyor. Bu da beni başta şaşırttı biraz. Yüzüme ürünü uyguladığımda grimsi,yeşilimsi bir renk elde ettim ve direk eyvah! dedim, kesin boynumla arasında renk farklılığı kalacak. Fakat ürün yüzüme bir dakika içerisinde tamamen oturdu. Yalnız ten rengim sarı alt tonlu ve hafif koyu buğday,bu yüzden çok açık tenlilerde koyu, çok esmerler de ise açık kalabilir.


Ürünü en çok pudranın içerisinden çıkan süngerlerle veya parmaklarımla uygulamayı seviyorum. Zaten ürünün arkasında da ' cilt bakım rutininizi gerçekleştirdikten sonra parmaklarla yüze masaj yaparak uygulayınız' yazıyor.

Genellikle BB kremlerin kapatıcılıkları çok düşük olmasına rağmen Pure Beauty BB kremin kapatıcılığı bir BB kreme göre fazla yüksek. Çok koyu olmayan ama belirgin lekeler de çok iyi iş çıkartıyor. 

Yapısı, sanırım içerisinde yüksek koruma faktörü olmasından dolayı krem kıvamında ve yoğun. Fakat peeling yapılmış ve nemlendirilmiş ciltte maske gibi durmuyor en önemlisi de sim içermiyor. Bitişi ışıl ışıl,nemli ve asla yapış yapış değil. Benim genelde koruma faktörlü ürünlerde tedirgin olduğum konu budur.


Ürün hakkında söyleyebileceğim tek olumsuz şey ise, tüpün yarısının hava dolu olması. Ürünü alırken tüpün yarısını satın aldığınızdan emin olabilirsiniz.

Pure Beauty BB krem fiyatı; 26 TL
Ben indirimli fiyatıyla 18 TL'ye satın almıştım.
Pure Beauty ürünlerine Watsons mağazalarından ulaşabilirsiniz.

Unutmadan blogumun instagram hesabını sundaybunday.blog üzerinden takip edebilirsiniz!

Sizin favori BB kremleriniz hangileri? Önerdiğiniz veya mutlaka denemelisin dediğiniz BB kremler var mı? Bana yorum olarak bırakmayı unutmayın lütfen! 

Sevgiler

Share:

4 yorum

  1. Bu markanın CC kremini kullanıyorum oldukça memnunum. Günes koruması baya fazlaymıs renk olmaz diye korktugumdan bir türlü almadım bunu :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer ten renginiz bana yakınsa, tam oturacaktır. Ama fazla beyazsanız tavsiye etmem:)
      Sevgiler

      Sil
  2. CC kreminide aynı derece memnun kalarak kullanıyorum.Bir bb kreme göre gayet güzel yapıya sahipler..

    YanıtlaSil
  3. Cc kremi denedim fakat içerisindeki simler beni korkuttu açıkcası :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil