L.A Girl Pro Conceal - Toast (Kontür için)

Tekrardan merhabalar! Bugün sizlere L.A Girl markasına ait Pro Conceal kapatıcılardan bahsedeceğim. Bende ki rengi Toast.


Uzun zamandır Türkiye piyasasında bulunan markalardan krem kontür arayışındaydım.Birçok yabancı youtuber kontür yaparken, herhangi bir markaya ait kapatıcılardan en koyusunu kullanıyor. Malesef ki ülkemiz de ki markalarda kontür yapabileceğim bir kapatıcıya rastlamadım. Gelmiyor buraya ne yazıkki. En son çare Mac stick kapatıcılarından alacaktım fakat sonra L.A girl kapatıcıları gördüm instagramda ve denemek için satın aldım. Ülkemizde bu marka yok fakat instagram üzerinden kolayca ulaşabilirsiniz. Tabiki Mac'den daha hesaplı.

Ürünün kendisine geçmeden önce ambalajından bahsetmek istiyorum. Ucundaki fırça malesef beni çok yanılttı. Ürün kontrolünü bir türlü sağlayamadım ve ilk denemem hüsranla sonuçladı. Her yerim kahverengi oldu. Ürün çok yoğun. Cildime de çok uygulayınca ıslak mendille fazlalığı aldım ama tabi 4-5 kullanımlık ürün heba oldu. Fırça olmasa daha pratik olabilirmiş.
Neyse artık başka bir fırçayla uyguluyorum.


Ürünün yapısı dediğim gibi çok yoğun. Özellikle kontür renklerinden alacağım diyorsanız kesinlikle az miktarın yeteceğini bilmelisiniz. Bu yetmez biraz daha süreyim hatasına sakın düşmeyin, arap bacıya dönersiniz,benden söylemesi.

Yüzü çok güzel boyutlandırıyor. Hatta burun kontüründe harikalar yaratıyor diyebilirim. Kesinle muhteşem bir krem kontür. Ürün 8gr fakat kapatıcı olarak kullanmayacağım için uzun süre yetecek gibi görünüyor.Uygun fiyatlı olsun bir de Kim Kardashian kontürü yapsın diyorsanız, bu sizin için kesinlikle biçilmiş kaftan. Unutmadan, ben ürünü yaymak için Real T. buffing brush kullanıyorum.


Ürünü Pellinioffical (instagram üzerinden tıktık) satın alabilirsiniz.Şanslıymışım ki elinde varmış Toast rengi. gittigidiyor üzerinden kart ile satın aldım (Gittigidiyor'dan kart ile satın almak için tıktık). Ayrıca ülkemizde satılmayan bir çok üründe kendisinde mevcut. L.A girl kapatıcının diğer renkerine de yine buradan ulaşabilirsiniz.

L.A Girl Pro Conceal Fiyatı;30 TL
(Kargoyla birlikte 35 TL'ye geldi)

Sizin denediğiniz krem kontür ürünleri hangileri? Memnun kaldığınız ve tavsiye edeceğiniz ürünler var mı? Lütfen bana yorum olarak bırakmayı unutmayın,güzel günler!

Sevgiler 

Share:

2 yorum

  1. Owww çok pigmentli, dediğin gibi dikkatli kullanmak gerekir kontür için ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, çok yoğun ve çok pigmentli. Fakat herşeye rağmen kullanmaya değer bu güzelliği :)

      Sil