Mükemmel Nude Rujumu Nasıl Elde Ediyorum? ( Uygun Fiyatlı)

Merhabalar arkadaşlar, bugün sizlere farklı renkleri karıştırarak bulduğum ve uygun fiyatlı ürünlerle yaptığım dudak makyajımdan bahsedeceğim. 
Piyasa da bir çok markaya ait bir çok nude tonda ruj var. Bu rujların bu kadar popüler olmasının arkasında yine bir Jenner yatıyor. Kylie Jenner bildiğiniz gibi mat likit ruj çıkardı ve renk skalasını genişletmeye devam ediyor. Kylie Jenner'ın sitesinde $49 dolara satılan bu ruj, TL'ye çevirdiğimiz zaman cep yakıyor. Malesef kendime uygun ve benim istediğim gibi bir ton bulamadığım için iş başa düştü. 


Benim kendime yakıştırdığım ve nude mat ruj kullanacaksam sürekli uyguladığım rutini son 1 aydır yapıyorum çünkü daha önce bunu yapmak aklımın ucundan bile geçmedi.

Kullandığım ürünler; 
Golden Rose Liquit Matte Lipstick Kissproof - 10 numara 
Flormar Dudak Kalemi -202 




Tek başına Flormar dudak kalemini denedim, çok pembe kaldı. Yine tek başına Golden Rose likit mat ruju denedim çok soluk gösterdi. Benim aradığım rengi size tarif etmem mümkün değil kabataslak; fazla pembe olmayan, hafif gri alt tonlu, kesinlikle kahve durmayan bir renk hayal etmelisiniz (hayal edemedi).


Tam olarak ifade edemedim fakat fotoğrafta elde ettiğim renk tam olarak istediğim ton. 


Flormar dudak kalemi ve Golden Rose likit mat rujunun karışımı tam olarak benim istediğim ton. 

Flormar Dudak Kalemi; 5,90 TL

Sizinde karıştırıp kullandığınız rujlarınız var mı? Sizin mükemmel mat rujunuz hangisi? Bana yorum olarak bırakmayı unutmayın lütfen!

Sevgiler




Share:

23 yorum

  1. çok teşekkür ederimm:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. karışımdan oluşan renk lime crime ın mat likit rujlarından riot a benzemiş =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desene ev yapımı riot yapmışım haaha:)

      Sil
  3. Çok şahane bir renk çıkmış ortaya ☺️

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederimm:) kesinlikle istediğim renk!

    YanıtlaSil
  5. Thanks for visit on my blog !
    Great to see your blog !
    Im follow you back :*
    Have a nice day .
    liikeeme.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you my friend!
      Have a nice day.
      See you, sundaybunday.blogspot.com

      Sil
  6. Blogunuzun tasarımına, sadeliğine bayıldım. :) Takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için :) güzel yazılarda görüşmek üzere..

      Sevgiler

      Sil
  7. Ah şu golden rose larda çok fena gözüm var :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka bakılması gerekenler likit mat rujlar var seride :) tabi renk skalası bir colorpop değil..

      Sil
  8. Great products!!!! Nice post!!!
    Thank you so much for your visit!!! I follow you!!!
    Have a good week!!!:)))
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  9. Merhabaa geçte olsa iade-i ziyarete geldim ^-^ Bu aralar bloğumla ilgilenemiyordum ancak gördüm yazınızı, bloğunuzu çok sevdim ve takibe aldım ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) blogumu sevmiş olmanız bana yetti! Güzel yazılarda görüşmek üzere..
      Sevgiler

      Sil
  10. Golden Rose'un rengi de güzelmiş elde ettiğin renkte güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim fakat bu renk herkese yakışmıyor malesef beni fazla soluk gösterdi tek başına :)

      Sil
  11. Renk cok başarılı olmus canım iyi düşünmüşsün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) İnsan zor da kalmasın!

      Sil
  12. Nice post. :)
    Would you like to follow each other? :) Just let me know, where (GFC, Bloglovin, Twitter) you are following, and I follow you back. :)

    P&P style ♡ ☯ ☮ --- DIY --- fashion --- and more --- ☮ ☯ ♡

    YanıtlaSil