Yeni Trend: Chorming | 3 Adımda Uygula

Merhabalar,
Gün geçmiyor ki yeni bir akım makyaj dünyasında çıkmasın ve ceplerimizi yakmasın. Fakat yakıyor efenim. Öncelikle bildiğiniz gibi ıslak yani 'strobing' dediğimiz makyajlar her yaz çok moda. Ben bile kendimi highlightersız eksik hissediyorum. Makyajımın vazgeçilmezi.
Peki Chorming'in bu anlattıklarınla ne ilgisi var derseniz? 
Sizi şöyle aşağıya alalım..

We love dewy skin for spring. Organic Sweet Potato Lotion. Get rid of skin imperfections! Get it @MyskinsFriend.com:

Strobing nedir bilmeyenler için kısaca bildiğimiz highlighter. Yüzün yüksek bölgelerine uygulanır. Başka bir değişle yeni kontür, cilt aydınlatılarak boyutlandırılır. 

Sosyal medya da sık sık rastladığımız strobingi hepimiz çok sevdik. Şimdi ise yepyeni bir makyaj tekniği var: Chorming! 

Nedir bu Chorming?
Chorming: Yüzün yüksek yerlerinin aydınlatıcı yerine ruj ile aydınlatılması. Kulağa çok pratik geliyor biliyorum. Bakalım nasıl uygulanıyormuş.

SHIMMERY BROWN SHADOW Blended along the lids and under the lower lashes, this spicy shade adds just enough color to enhance eyes, without screaming "I'm wearing makeup." Stick with warm shades—think anything in the toffee, caramel, or tobacco families. For night, brush the color over the lids and up above the creases of the eyes.:

1.Adım: Yüzünü iyice temizlemeli, ölü derilerden arındırmalı ve nemlendirmelisin. Eğer makyajının daha fazla ışıldamasını istiyorsan fondotenden önce ışığı yansıtan bir baz uygulamalısın. Elinde yoksa dert etme ışığı yansıtan fondotende olur!

2.Adım: Chorming,strobingin aksine çok daha basit bir yöntem çünkü bir ruj ışıltılı teni tamamlamaya yetiyor. Fakat Chorming tekniğinde rujun rengine dikkat etmelisin. Koyu tonlar yerine nude ve bronz tonları seçmelisin.

A beautiful dewy radiant skin with a glossed eye and nude pout is a perfect combination for the upcoming spring/summer face!:

3.Adım: Uyguladığın ruju cilde yayma zamanı! En iyi sonucu makyaj süngerleriyle alabilirsin. Nemlendirdiğin makyaj süngerinle, iki veya üç tampon hareketi yapman yeterli olacaktır. İşte makyajınız hazır!

Glowing skin means fresh, young and healthy looking skin and isn’t that every woman’s dream? Makeup artist Cristina Vila tells you exactly how to achieve this.:


Peki siz bu trend hakkında ne düşünüyorsunuz? Aydınlatıcımı hiç bir şeye değiştirmem diyenlerden misiniz yoksa bir şans vermeye değer mi?
Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler


Share:

5 yorum

  1. ilginç bir trendmiş ama ruju cilde uygulamak da ne kadar doğru bilemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok pratik buldum:) denemenizi öneririm
      Sevgiler

      Sil
  2. Yeni duydum denemenin bir zararı olmaz:)

    YanıtlaSil