Rossmann Alışverişim ve İlk İzlenimlerim

Merhabalar, 
Bugün sizlerle uzun zamandır yapmak istediğim aklımda olan, olmayan Catrice ürünlerinden aynı zamanda Rossmann alışverişimden söz edip, memnun kalıp kalmadığımdan bahsedeceğim. 

Öncelikle uzun zamandır allıklara ve aydınlatıcılara kafayı taktım. Nerede bir allık nerede bir aydınlatıcı görsem denemek,almak istiyorum. 
Catrice standına gittiğimde 2 farklı tonlardan oluşan ve yeni gelen allık paletlerini gördüm. Nedense tester yoktu. Bende bana yakışabileceğini düşündüğüm rengi attım sepete.


 Alışverişimin ilk ürünü Blush Artist Shading Palette. Bende ki rengi 010 BronzeEclat. Soldaki tamamen mat. Ortadaki ve en sondaki renk ise içersinde ışıktılar barındırıyor. 


Gözle bakıldığında sanki içerisinde sim varmış gibi duruyor ama yanağa sürüldüğünde göze batan hiç bir şey yok. 
Koca koca simler barındırmıyor yani. 


Ürünün arka kısmında yapıştırılan etikette mat rengi bronzer olarak ortadaki ve en sağdakini de aydınlatıcı olarak kullanabileceğiniz yazılmış. Mat renk belki bronzer olabilir fakat diğerleri içerisinde bulunan küçük simlerden dolayı aydınlatıcı olarak kullanmaya uygun değil. 


Alışverişimin diğer bir parçası ise High Glow Mineral Highlighting Powder oldu. Bende ki rengi sarı alt tonlu olan 010 Light İnfusion

Light İnfusion sarı alt tonlu bir aydınlatıcı. Bir de pembe alt tonlusu vardı. Genelde ürünleri denemeden almam. Mutlaka elime,koluma swatchlarım. Fakat malesef testerı yoktu ve merakımdan satın aldım ama pişman oldum. 


Aydınlatıcılarda sarı alt tonu seviyorum evet ama içerisinde ki ışığı,ışıltısı olabildiğince doğal gözükmeli ve ışığı yansıtmalı. Ürünü denediğimde içerisinde simler olduğunu gördüm ve hiç hoşuma gitmedi. Alışverişimde sadece bu üründen memnun kalmadım diyebilirim.


Gelelim çok merak ederek aldığım Nude Illusion Loose Powder'a. Bende ki Transparent Matt olarak geçiyor. Şu sıralar makyaj severler çılgınlar gibi baking yapıyor, ee insan merak ediyor canım. Aklımda Ben nye ve Gosh markalarını denemek vardı, uygun fiyatlı olunca denemeden duramadım.


Göz altıma aydınlık durması için sürdüğüm kapatıcıyı sabitlemek için kullandım. Daha da aydınlık bir görüntü verdi. Ayrıca göz kapaklarım gün içerisinde yağlanırdı fakat bu pudrayla çok güzel sabitlendi ve yağlanma yapmadı. Malesef çok ufak çizgilere dolma yapıyor, bu benden de kaynaklanıyor olabilir. 


Fakat ben şimdiden çok sevdim. Denemeye devam edeceğim ve mutlaka ayrıntılı bir yazısını yazacağım.

Alışverişimin son parçası ise Pastel Day Long Kissproof'larından 17 rengi. 


Bu içerisinde şeftalilik bulunduran nude tonlarında mat bir ruj. Bildiğiniz üzere, bu seri çok sevildi, kara borsa oldu bir çok rengi. Bende (yine) bir nude arayışındayım. Malesef Kylie Jenner gibi hayatımızın harika nude rujunu bulamıyoruz. 17 numarayı satın alırken içerisinde ki altın ışıltılar çok beni tedirgin etmedi, bileğimde denediğimde de çok problem yaratmadı. Fakat dudağımda altın ışıltılar bariz ortaya çıktı. Bu beni çok rahatsız etmedi, tabi ışıltısız olmasını tercih ederdim. Işıltılar dudağa boyut kazandırıyor bi nevi.


Sevdim mi sevmedim mi bilemedim. Başka bir renk alabilirmişim. 
Catrice ürünlerinden makyaj bazlarını, far bazını ve kapatıcısını merak ediyorum. Almaya niyetliyim bakalım.

Fiyatlarını yazacaktım ama fişi kaybetmişim. Aldıklarımın fiyatları 10-19 lira arasıydı. 

Benim Rossmann alışverişim bu şekildeydi. Sizin bu ürünlerden kullandıklarınız veya merak ettikleriniz var mı? Lütfen bana yazın. 

Sevgiler 












Share:

4 yorum

  1. Rossmann umarım yakın zamanda Mersin'e de açılır çok merak ettiğim ürünler var :( Aldıklarını güle güle kullan ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende gittikçe alıyorum :) umarım en kısa zamanda açılır. Çok teşekkür ederim.
      Sevgiler

      Sil
  2. Tam allik paletini almak isterken karşima bu yazinin çıkmasi :) kıvırcıgın blogu artik sıkı takipçiniz :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana! çok sevindirdiniz beni, güzel yorumunuz için teşekkür ederim:)

      Sil